Меню сайту
|
Про бібліотекуКнижковий фонд бібліотеки нараховує 5616 примірників, в тому числі 2804 примірники художньої літератури. Роботою бібліотеки охоплені всі учні школи, обслуговуються всі працівники та батьківська громада. Вся новоприбула література записується в інвентарну книгу. В школі проводиться традиційна акція «Подаруй бібліотеці книгу!» до Всеукраїнського дня бібліотек. Традиційним став у школі огляд-конкурс «Живи, книго!». Під час Всеукраїнського огляду – конкурсу «Живи, книго!», бібліотекар проводить, двічі на семестр, рейди-перевірки стану підручників. Підсумки перевірки відображаються у вигляді моніторингів та оголошуються на лінійці. У класах проводяться бесіди про дбайливе ставлення до книги, про збереження шкільних підручників. Кращі читачі школи беруть участь у Всеукраїнському конкурсі «Кращий читач року». Велику допомогу в проведенні роботи надають члени бібліотечного активу. Кожного року проходять традиційний тиждень дитячої та юнацької книги. Проводить бібліотекар його разом з працівниками районної дитячої бібліотеки. Працюючи в тісному контакті з вчителями початкових класів, бібліотекар знайомиться з розділом «Позакласне читання» і будує бібліотечні уроки таким чином, щоб вони допомагали вчителям і дітям. Для учнів першого класу проведена екскурсія до шкільної бібліотеки, під час якої діти познайомилися з бібліотечними термінами: бібліотека, стелаж, формуляр. Разом з учителями літератури щороку проводяться такі форми роботи з книгою: - як вести щоденники читання; - скласти відгук про прочитану книгу; - обговорення книги; - переказати прочитане; - як читати газети та журнали. Вже стало традицією відзначати в перші дні березня народження генія українського народу Тараса Григоровича Шевченка. Бібліотека бере активну участь у проведенні шкільного Шевченківського тижня. Педагогічний колектив та бібліотекар спільними зусиллями постійно шукають нових, ефективних шляхів поглиблення знань учнів. Приділяється увага вихованню бережливого ставлення до книги.
|
Пошук
Календар
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||