Четвер, 28.03.2024, 17:52
Вітаю Вас Гість | RSS

ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ст. № 35


Меню сайту
Форма входу

Пропускний режим

ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ № 35

ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАКАЗ

 

Від 06. 07. 2018 року № 117

 

 

Про організацію охорони,
пропускного режиму роботи

та правил відвідування

школи

 

На виконання рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 19.06.2018р. №204 «Про затвердження Примірного порядку пропускного режиму та правил відвідування закладів освіти міста Херсона», листа управління освіти від 27.06.2018р. №01-33/108, з метою забезпечення надійної охорони будівлі, приміщень і майна, безпечного функціонування закладу освіти, своєчасного виявлення та запобігання небезпечних ситуацій, підтримання порядку і реалізації заходів щодо захисту учасників освітнього процесу під час їх перебування на території, в будівлі, спорудах та впорядкування роботи школи

НАКАЗУЮ:

1. До 20.08.2018 р. затвердити «Положення про організацію пропускного режиму та правила поведінки відвідувачів у школі» Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 35 Херсонської міської ради (додається).

2. Здійснювати охорону будівлі цілодобово: вдень – технічні та педагогічні працівники, вночі – сторожа з допомогою технічних засобів (телефон, ліхтарик, кнопка екстреного виклику),

3. Визначити порядок роботи пропускного поста згідно графіка роботи, обов'язків працівників відповідними інструкціями.
4. З метою виключення перебування на території та у будівлі школи сторонніх осіб і запобігання несанкціонованого доступу встановити наступний порядок пропуску:

- дозволити цілодобовий доступ у будівлю школи посадовим особам, педагогічному складу та обслуговуючому персоналу;
- покласти на чергового адміністратора питання узгодження доступу осіб в школу, в'їзду транспортних засобів на територію закладу;
- дозволити пропуск відвідувачів тільки за наявності у них документа, що посвідчує особу, після реєстрації відвідувачів.

5. Здійснювати ввезення (внесення) чи вивезення (винесення) майна школи з дозволу матеріально відповідальних посадових осіб.

Контроль за відповідністю внесеного (ввезеного), що виноситься (вивозиться) майна покласти на чергових працівників школи (технічних та педагогічних).
6. Черговому адміністратору особисто контролювати, спільно з черговим вчителем, прибуття та порядок пропуску учнів і працівників перед початком занять, при необхідності надавати допомогу черговим.

7. Педагогічному персоналу школи:

  1. Бути присутнім на робочому місці не пізніше 7:45 хвилин.

7.2. Перед початком робочого дня візуальним оглядом перевіряти місце проведення заняття, кабінетів на предмет безпечного стану , відсутності підозрілих та небезпечних для життя і здоров'я учнів предметів і речовин.
7.3. Заборонити в навчальних класах, кабінетах зберігання сторонніх предметів, навчального обладнання та іншого майна, проведення дослідів та інших видів робіт, не передбачених затвердженим Переліком та програмою.

8.Завгоспу школи :

8.1. Організувати перед початком кожного робочого дня проведення перевірок:
- безпеки території навколо будівлі школи, стану пломб на дверях приміщень підвищеної небезпеки і господарських приміщень;

- безпечного утримання електрощитів та іншого спеціального обладнання;
- безпеки утримання місць проведення спільних заходів ( спортивних споруд, майданчиків на території школи).

8.2. Збирати побутове сміття, будівельні і виробничі відходи тільки на спеціально виділеному майданчику, в контейнер, з подальшим їх вивезенням, спеціально обладнаним транспортом.

8.3. Заборонити спалювання сміття, використаної тари, відходів, природного сміття тощо, а також розведення багать на території закладу освіти.
8.4. Проводити планові перевірки стану пропускного режиму, наявності та порядку ведення документації, стану та справності технічних засобів охорони, утримання запасних виходів, не рідше одного разу на місяць; результати контролю заносити в журнал обліку перевірок стану пропускного режиму та технічних засобів охорони посадовими особами.

8.5. На дверях запасних виходів, горищних приміщень, технічних поверхів і підвалів, інших закритих на замок приміщень розмістити таблички із зазначенням прізвища та ініціалів відповідальної за ці приміщення і місця зберігання ключів.

8.6. Утримувати у справному, працездатному стані освітлення території, входів у будівлю, обладнаних майданчиків і всіх приміщень.

9. Відповідальному з охорони праці, черговому педагогу забезпечити перед початком кожного робочого огляд

- стану вестибюлю;
- сходових проходів ;

- безпеки утримання місць проведення спільних заходів (спортивного залу, буфету).

10. Відповідальними за належний стан утримання будівлі призначити завгоспа, за класні кабінети - класних керівників, вчителів - предметників.
11. Відповідальним за вищевказані приміщення, будівлі та споруди:
- постійно контролювати їх безпечне утримання та експлуатацію встановленого обладнання;

- забезпечувати збереження майна та документації;

- дотримуватися встановленого режиму роботи школи ;

- виконувати правила експлуатації, пожежної та електричної безпеки,
- своєчасно проводити прибирання та здачу під охорону;

- проводити евакуацію при отриманні інформації про пожежі або надзвичайної ситуації - сигнал пожежної сигналізації або дзвінок (3 довгих дзвінка).

  1. 22. 08. 2018 р. на педагогічній раді обговори власні порядки пропускного режиму школи.

12. 23. 08. 2018 р. розмістити інформацію на сайті школи у рубриці «Пропускний режим школи» та на стендах у вестибюлі першого поверху будівлі.
14. Контроль виконання наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор школи Н.В.Юрченко

 

Додаток до наказу від 06. 07. 2018 р. № 117

 

 

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz