Самоосвіта учителів – це постійний ріст професійного зростання учителів. Тож у Херсонській загальноосвітній школі І- ІІІ ступенів № 35 Херсонської міської ради вже вдруге зібралися класні керівники на засідання Методичного об’єднання з темою « Компетенція особистості дитини».
На порядку денному висвітлювалися такі питання:
- Потреба у здоровому способі життя як ознака компетентної особистості.
- Вчитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів.
- Робота класного керівника в адаптаційний період серед учнів 1 та 5 класів
- Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління.
- Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків шкільного віку на основі гуманізації сучасної школи.
- Роль ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів.
Засідання розпочала завуч з виховної роботи Альона Віталіївна Пінка. У своєму виступі докладно розповіла про характеристики поведінки учнів, спрямованої на уникнення невдачі, про різні підходи до поведінки школярів, про заходи екстреного педагогічного втручання за необхідності вирішення складних поведінкових ситуацій.
Разом з учителями практично були розіграні ситуації і шляхи їх вирішення. На допомогу класному керівникові завуч розробила і роздрукувала рекомендації щодо підтримки дисципліни у класі.
Досить цікавою була презентація учителя 1 класу Антоненко Олени Олександрівни. Вона разом з першокласниками вчиться змінюватись, долаючи адаптацію уже в новій сучасній школі. Вчитель презентувала матеріал про фізіологічну, інтелектуальну, емоційно-вольову, комунікативну, психологічну готовність дітей перебування у школі. Поділилася методичними рекомендаціями щодо адаптаційного періоду учнів 1 класу. Й у своїй практиці Олена Олександрівна застосовує баланс між навчальними видами діяльності та ігровими формами навчання.
Одне із важливих питань про профілактику правопорушень серед молоді висвітлила практичний психолог школи Шкода Тетяна Анатоліївна. Школа має проводити велику профілактичну роботу, щоб попередити хибні помилки у житті кожного учня, бо найчастіше правопорушення скоюються в підлітковому віці і непокараність породжує інші злочини.
Необхідно своєчасно виявляти проблеми у дитини, завчасно почути і допомогти їй у вирішенні її проблем. Адже те, що хвилює дитину, дорослий має почути і побачити, тому педагогічне втручання є дуже необхідним у сучасний неспокійний час.
Засідання було завершено на піднесеній ноті, учителі отримали корисні поради і почерпнули нові ідеї, тому готові продовжувати виховну роботу, зустрівшись зі своїми учнями після канікул.
|