28.03.2019 р. у Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №35 відбулося засідання методичного об’єднання класних керівників «Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв’язання конфліктів»
На порядку денному розглядалися такі питання:
1.Практикум. «Дружити потрібно вміти». Створення презентації « Абетка ввічливих слів».
2.Система роботи класних керівників по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування ( Класний керівник 9 класу Казарян І. І.).
3.Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.
4.Вивчення культури поведінки учнів в класі. Програма спостереження на уроках. Орієнтовна програма спостереження за учнями на перервах.
5.Виступи з тем самоосвіти ( Класні керівники 4-6 класів).
Засідання методичного об’єднання розпочала завуч з виховної роботи
Пінка А.В. Познайомила учителів із планом роботи та визначеними завданнями на порядку денному.
Важливе завдання поставила перед собою психолог школи Шкода Т. А. У практичному аспекті класними керівниками були виконані різнопланові вправи. Саме такий підхід допоможе вчителям знайти спільне у дітей для згуртування колективу.
Своєю системою роботи і практичним досвідом по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування поділилася у своєму виступі класний керівник 9 класу Казарян І. І. Молодий, але дуже активний організатор свого колективу Ірина Ігорівна наголосила на тому, що саме вчитель має допомогти дитині виховати культуру поведінки у повсякденному житті, сформувати правильні звички; створювати і розігрувати з учнями різні ситуації, обговорювати, робити висновки. Ефективність виховної культури поведінки залежить від багатьох факторів та методів роботи, серед яких є залучення батьків до цієї спільної справи. Проблема залишається актуальною у сьогоденні і вимагає спільної співпраці багатьох людей.
Завуч з виховної роботи Пінка А. В. виступила перед учителями з аналізом виховної роботи вже проведеної у школі. Були враховані і недоліки, і позитивні досягнення. На допомогу класному керівникові завуч поділилася 8-ми ідеями-альтернативами проведення виховних годин та розробила відповідні довідники для роботи з дітьми довіантної поведінки та довідник…
Цікавим виступом із теми самоосвіти «Сучасні виховні технології в системі роботи класного керівника» усіх вразила досвідчений педагог вищої категорії, класний керівник 4 класу Бондар О.П.Вона вже кілька років працює над цією проблемою, то крім теоретичного матеріалу вона змогла поділитися практичними досягненнями. Своїм колегам Ольга Петрівна продемонструвала успішно створені дітьми творчі роботи .
Методичне об’єднання продовжує свою роботу, і активно готується до завершального засідання у травні. |